przez Picasaa » poniedziałek 22 grudnia 2014 14:03
Ostatnio zastanawiam się na tematem outsourcingu w sprawach administracyjno-kadrowych i nie tylko. Ja sądzicie? Jest to opłacalne czy lepiej zatrudniać poszczególne osoby typu księgowa, kadrowa itd. Zobaczcie m.in. na stronę http://www.ucmsgroup.pl/ . Ta firma praktycznie ogarnie wszystkie sprawy papierkowa w naszej firmie. Jakie jest wasze zdanie? Korzystacie z tego typu usług prowadząc własną działalność ?
U mnie wszelkie kwestie związane z takimi zagadnieniami jak księga podatkowa są robione na miejscu w firmie. Korzystamy z programu http://www.ksiegapodatkowa.pl/wersja-testowa , który jest łatwy w obsłudze. Dodatkowo można wybrać sobie określone moduły, jak chociażby dotyczące ZUS i VAT i nie trzeba zlecać niczego firmie zewnętrznej. Rozwiązanie tanie i wygodne zarazem.
Picasaa, bierz zewnętrzną firmę. Obniża to koszty, ubywa kłopot z pracownikami a samemu z niektórymi problemami nawet z ksiegąpodatkowa.pl się nie poradzi i potrzeba fachowca.
Lepiej mieć swoją księgową, bo zawsze w trudnej sprawie możesz się spytać o radę, to duża zaleta. Przeważnie księgowe mają dużą wiedzę i są w stanie dobrze prowadzić księgowość.
ja już od jakiegoś czasu współpracuje z biurem rachunkowym z Gdańska MG Finanse. To bardzo dobra, rzetelna firma. Mają wieloletnie doświadczenie i staż w tej branży, przez to są tak niezawodni. Ich usługi to świetny wariant dla małym i dużym przedsiębiorstw, ale również chętnie pomogą w rachunkowości osobom prywatnym.
Ja korzystam z biura rachunkowego Biuro Kooperacja - mają szeroką ofertę usług, w tym outsourcing księgowości Możesz sobie przejrzeć ich ofertę: https://biurokooperacja.pl/